קישורים לשבת – גיורא שפיגל מאזין למוסיקה מחתרתית

וינטאג' צרפתי – בלוג וינטאג' שכולו שיר הלל היסטורי לכדורגל הצרפתי בשנות ה-70 נתגלה באקראי. אם אתם חובבי כדורגל צרפתי או תרבות צרפת, והאמת שאינני מכיר רבים כאלו, או חלפנים חובבנים של קלפי פאניני אתם מוזמנים לגלוש בו וללקק את האצבעות. האמת שגם אם אין לכם שום חיבה לכדורגל הצרפתי אתם מוזמנים להציץ ולהתרגש מתמונתו של גיורא שפיגל במדי שטרסבורג שלא מאכזב ונוהג כאושיית סבנטיז אמיתית, ומהטקסט הנלווה אליה.

"מכורבל כטלה, יפה כמלאך הנופל מהשמיים, גיורא שפיגל בילה יותר זמין בברים בשטרסבורג  בהאזנה למוסיקת רוק נ רול מחתרתית מאשר במגרש הקבוצה (שטרסבורג)… לתקל וללכלך את מדי הקבוצה, איננה דרך למשוך בחורות…בלילות הוא היה אדם שונה…חריף, אמיתי." השיא מגיע בסוף הפסקה "סביר להניח שהיום היה גיורא שפיגל היה מקשיב ל – "black rebel motorcycle club".

…ואם חשקה נפשכם בשחקן צרפתי, אתם מוזמנים להתרשם ממישל פלאטיני בבגדי קאזואל/

באותה נשימה היסטורית אני חייב להפנות אתכם לבלוג של "אדום עתיק", אוהד הפועל רמת גן, סטודנט חרוץ בקורס של היציע, שפתח בלוג ובו לצד סיקור השיעורים משתף אותנו בשלל חוויות מימיו ההיסטורים של הכדורגל בישראל. ביננו כמה מכם מכירים אוהד שנכח במשחק ההיסטורי של ברה"מ ברמת גן מול ישראל ב1956? או את ה2:2 מול יוגוסלביה האימתנית ב-1959?

בשעה טובה, עמותת אוהדים נוספת יוצאת לדרך.  עמותת "המכתש-ארגון אוהדי הפועל רמת גן גבעתיים" קיבלה את תעודת האישור הרשמית רשם העמותות ויצאה לדרך.

לסיום, קבלו תמונות מחגיגת המאה של בורוסיה דורטמונד, בעלת יציע האוהדים הגדול ביותר בגרמניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *