איך עושים פאנזין כדורגל – מתכון אפייה

בעיטת פתיחה

שם,שם ושם.זה המקום ל ה ת פ ר ע .פאנזינים מכובדים מרחבי אירופה נקראים בשמות שההגדרה הזוי רכה מדי בשבילם.ישנם שמות הבאים כאות מחאה אל מול הנהלת הקבוצה. קבוצת סלטיק מגלזגו מוציאה עיתון רשמי של המועדון בשם The View, אוהדים הקבוצה מוציאים פאנזין בשם… Not the View

ישנם כאלו הבאים להנציח אירועים ייחודים בחיי האוהדים, כמו " מלחמתן של משאיות הענק " – War of the Monster Trucks של שפילד וונסדי. השם הוענק לפאנזין לאחר שב21 לאפריל 1991, בחרה הטלויזיה של יורקשיר לשדר את התוכנית War of the Monster Trucks – קרבות בין מכוניות ענק שמועכות מכוניות קטנות. זאת במקום לשדר את סיכום ניצחון הגביע של שפילד על מנצסטר יוניטד.(מזכיר את מערכון לה מרמור של "לול").  No one likes us הפאנזין של מילוול שאוהדים לריב עם כולם. פאנזין שתפישת עולמו היא לעצבן את כולם, כולל אוהדי מילוול. היה גם הפאנזין הראשון שנתן חסות למשחק כדורגל. הפאנזין של אוהדי קובנטרי, מתהדר בשם שמבחינתי הוא אלוהי וגאוני. שמו בישראל (ובעיקר באנגליה) –   "הברך של גארי מאבוט" Gary Mabbutt's Knee, כדרך תמונת הפאנזין - הברך של גארי מאבוטלהנצחת אירוע מרגש מתולדות המועדון. הניצחון בגמר גביע הליגה ב1987 על טוטנאהם. שער הניצחון נכבש בתוספת הזמן כשלויד מק'גראת קשר קובנטרי מסר מסירה שפגעה בברכו של קשר טוטנאהם… גארי מאבוט, והפכה לשער המכריע. השם יכול לכלול את שם המועדון,אך עדיף שיקבל אופי משלו. חיבור לקהילת האוהדים, לקהילה המקומית או ממוחו הקודח של היזם הזריז (אתה). גם משחקי מילים מתוחכמים ממקבילית המוחות יתקבלו בברכה.  לוגו – יכול לתרום באותה מידה.

התוכן מצחיק והרבה. חישבו על הקהל שבא למגרש וזוכה לקרוא את הפאנזין. ההמולה במגרש,רעש,צבעים ועוד. קטעים קצרים ומצחיקים יהוו נקודת פתיחה מצויינת למשוך את האוהד/ת הממוצע/ת לפתוח את הפאנזין.לצד זאת חשובים גם המצאות תכנים נוספים, כגון טורי דעה ודעות ברומו של עולם לשם איזון.                               

עיצוב – אין נוסחת קסם לעיצוב הפאנזין. ישנם פאנזינים המופקים על דפי A5 (חצי דף A4 רגיל – כזה הנמצא במדפסת הביתית), או A4 מלאים. בדף הפתיחה של הפאנזין יופיע השם היצירתי שנבחר וכותרת מושכת.תמונות גם יתקבלו בברכה. אם אין ברשותך מאייר תוכל תמיד להוסיף ציור היתולי,או להסתפק בהוספת בועות דיבור לצילום.

פאנזינים נועדו להראות לא מושלמים ומחוספסים, זהו חלק מהחן שלהם. (כמו המאמר הזה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *