מלפפון קיץ אחרון לפתיחת השבוע

  1. יאסו יאסו הופה הופה, השכונה זו גאווה.בני-יהודה באירופה.חכי לי מילאן אני בא… – בני יהודה עושה חיל באירופה, ביום חמישי קיים חוג האוהדים של המועדון "אריות יהודה" מסיבת פתיחת עונה.  לרגל הישגי הקבוצה,גילי כהן, הוציא שיר יש אירופה בשכונה.
  2. עמותת פועלים באדום ארגנה את מבצע ההתרמה הגדול ביותר מאז הקמתה. במבצע נתרמו בגדים, מזון וציוד לנזקקים, שהועברו לעמותת "לשובע".
  3. כמה אתה רוצה לשלם על המנוי? – אף.סי.יוניטד, מועדון האוהדים ממנצסטר, השיק לפני כמה שבועות קמפיין למכירת מנויים, אשר במסגרתו כל אוהדי קובע את הסכום אותו הוא ישלם עבור המנוי. מכיוון שתחושת השייכות למועדון כל כך חזקה, נמכרו מעל 1000 מנויים שהכניסו למועדון 125,000 ליס"ט.
  4. עוד רעיון הזוי – במעריב ביום חמישי דווח כי בפורום המנכלים הוצע כי במסגרת המאבק באלימות ובגזענות (הרי יש לנו בישראל גדודי חוליגנים אשר רק מחכים לשבור עצמות…), קבוצות יחליפו בינהן חולצות באופן אקראי אחת לכמה מחזורים. נו באמת… זה מה שקורה ששוכרים משרד פירסום, במקום לדבר ישירות עם האוהדים.
  5. המלצת קריאה – שלמה מן הייגרמייסטר, כותב באתר העין השביעית טור שבועי של ביקורת על תקשורת הספורט.  מומלץ ביותר.
  6. זוהר ארדוב, ללקק את האצבעות – מצגת תמונות של הצלם ברני ארדוב לקראת פתיחת הליגה הוצגה בוואלה!
  7. תיעוד היסטורי – אוהד של הפועל כפר סבא  העלה ליוטיוב, כמות נכבדות של תקצירים מתחילת שנות ה-90. אתם מוזמנים לצפות ולהזיל דמעה בשם הרומנטיקה. באתר אוהדי הפועל כפר סבא – הלב הירוק הוא סיפר "זה בדיוק מה שהיה לי השבוע. ההורים עברו דירה וניצלתי את ההזדמנות לעבור על הקלטות מהבוידם ולמצוא שם את הדברים האלה."[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AIr4ruskn8E[/youtube]
  8. פיפ"א או פרו? הקאמלס מבאר שבע מארגנים ביום שני טורניר פרו. אומנם עד היום התקיימו כמה וכמה טורנירים כאלו, אבל השיווק והפרסום של הטורניר הזה מרשים.
טורניר פרו קאמלס באר שבע
טורניר פרו קאמלס באר שבע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *