טורניר אוהדי הפועל כפר סבא והקאמבק של הבבונס

היום התקיים ב"גול טיים" בכפר סבא טורניר האוהדים של הפועל כפר סבא,זאת במסגרת המפגש השנתי של השחקנים והאוהדים. כל האירוע עמד בסימן התחדשות המועדון, והרוחות החדשות המנשבות בו מאז ט. שיחרר את המועדון לדרכו.

הקבוצה שלי ה- הבבונס, שהוקמה אי שם לפני כמה שנים במסגרת "מדינת הכדורגל", והתפרקה לאחר סדרת תבוסות צורמת ומהכרה במציאות דאז שאנחנו לא מספיק טובים, חזרה לקאמבק. זאת לאחר שחלק ניכר מהקבוצה שומר על כושר, ומשחק מדי יום חמישי באוני' בר אילן במתכונת רגועה יותר.

הגענו לטורניר בו השתתפו 8 קבוצות אוהדים עם התלבושות של הבבונס. מדהים לראות שעצם העובדה שיש לנו תלבושות, נתנה לנו יתרון פסיכולוגי. הקבוצה הראשונה נגדה שיחקנו, נתנה לנו עוד כמה מילימטרים של כבוד בזכות החולצות… את המשחק ניצחנו 4-2.

בתחילה הטורניר החברה שאלו אותי מה תהיה תוצאה טובה, עניתי להם שמעבר של סיבוב אחד יהיה מספק, זאת בהתחשב בעבר הלא מזהיר של הבבונס. עמדנו ביעד, והתייצבנו מול הקבוצה שבה רבים וטובים מארגון האוהדים של המועדון, ובראשם הבלם האימתני שהרים את הטורניר וראוי לתשבוחות, אלון קירו.

ספגנו שער בפתיחה, אך השבנו בשלוש שערים משלנו, ולהפתעתנו, בניגוד לניסיון העבר שלנו, העפלנו למשחק הגמר, שהיה אופרה אחרת. הלחץ והזיעה, גם שלי כשוער עשו את שלהם. הפסדנו לאחר משחק טוב, מה גם שהבקענו עוד שער עצמי…

מבעוד מועד נקבע כי הקבוצה הזוכה, תשחק מול שחקני הקבוצה הבוגרת, ואילו המפסידה תסתפק במשחק ניחומים מול שחקני העבר. בתום משחק הגמר, הייתי מאוכזב אך מאושר מהעובדה שאשחק מול שחקני העבר עליהם גדלתי.

אני יכול לכתוב לכם בגאווה שספגתי שער מדודי סטולפר, עצרתי את מוטי יברבאום באחד על אחד, ואלי יאני בישל מולי שער… איזה אושר להפסיד ככה 🙂

דודי סטופלר - גם הוא הבקיע לי
דודי סטופלר - גם הוא הבקיע לי

לאחר מכן החל המפגש ובו התייצבה הנהלת המועדון ונשאה דברים אל מול האוהדים. היה מאוד מאוד מרגש. מרצ'ינסקי סיפר על הימים שהיו, תומר קשטן התחייב לתת את הכל למען הקהל, והגדול מכולם אלי יאני (לעולם ועד), דיבר כשעיניו מתמלאות לחלוחית.

אלי יאני לעולם ועד
אלי יאני לעולם ועד

אלי יאני היה המאמן האחרון של הפועל כפר סבא, לפני עידן ט. תקופה שלמרות כל הקשיים שהיו בה למועדון זכורה כמתוקה. הסיפור של אלי, בו הוא סיפר שכיו"ר מחלקת הנוער, הוא ראה את מימדי החורבן שהשאיר כאן ט. כשלאימון הפתיחה של בי"ס לכדורגל מגיעים 30 ילדים, אל מול יותר מ-1000 אשר מגיעים לבית הספר המקביל של קבוצת הכדורסל.  הוא המשיך ודיבר על כך שכל אנשי המועדון עובדים למען הקהילה של המועדון והאוהדים, וכי כל אוהדי מוזמן לבוא והן לשתות קפה, והן לתרום היכן שרק יבקש. דברים מאוד מאוד מרגשים. הוא סיפר כי בשתי העונות בהן שיחק בהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, לפני משחק מול הפועל כפר סבא, פעם משה סיני, ופעם אורי מלמיליאן חששו מפני הפועל כפר סבא…וכי המועדון נתפס בעיני הסובבים אותו לעיתים כקטן ופרובינציאלי, אך קבוצות אחרות רואות אותו כמועדון גדול.

עכשיו משנסגר המעגל, וסמלי עבר עצומים פועלים במועדון, יצאנו כולנו עם חיוך גדול , ועם ההבטחה של שאולי, שבאיצטדיון יבנה היכל התהילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *